Amsterdam | Gepubliceerd op: 1 november 2010
Hyves start nieuwe mobiele aanbieder Hyves Mobile met unieke gratis onderling sms'en en bellen propositie http://pr.co/p/00076x
Vanaf vandaag is het voor de 9 miljoen Nederlandse Hyvers mogelijk om via Hyves Mobile onderling gratis te bellen & te sms’en. Het mobiele netwerk is onderdeel van de Hyves strategie om Nederland met elkaar te verbinden en speelt in op de trend dat mobiele communicatie opgaat in sociale netwerken.
  • Uniek aan Hyves Mobile is dat gebruikers onderling kosteloos 1.000 minuten en/of sms’jes per maand kunnen verzenden naast een belbundel vanaf €8,75 inclusief onbeperkt internet. Via een speciaal ontworpen webwinkel kunnen Hyvers zien welke vrienden al met Hyves Mobile bellen en aangeven wanneer hun contract afloopt.

• Hyves Mobile is vanaf vandaag voor alle Hyvers beschikbaar via www.hyves.nl/hyvesmobile en zal de komende tijd nog verder worden geïntegreerd in het sociale netwerk.

• Het gratis bellen en sms’en met andere Hyves Mobile gebruikers is standaard beschikbaar bij de acht verschillende bundels voor het bellen naar niet Hyves Mobile gebruikers. Deze bundels zijn beschikbaar als SIM Only en in combinatie met een telefoon. De tarieven die hier staan vermeld zijn speciale actietarieven, geldig voor een jaar, tussen haakjes staat het reguliere tarief.

Hyves 75 +Internet €13,75 (€27,50)

Hyves 150 + Internet €16,25 (€32,50)

Hyves 300 + Internet €21,25 (€42,50)

Hyves 450 + Internet €26,25 (€52,50)

Hyves SIM Only 50 + Internet €8,75 (€17,50)

Hyves SIM Only 250 + Internet €12,50 (€25,00)

Hyves SIM Only 500 + Internet €16,25(€32,50)

Hyves SIM Only 750  + Internet €20,00 (€40,00)

• De volgende smartphones zijn volledig compatible met de mobiele applicaties van Hyves en vanaf het begin beschikbaar bij een Hyves Mobile abonnement.

HTC Wildfire

Samsung Galaxy Apollo i5800

BlackBerry Bold 9700

Samsung Galaxy S i9000

SonyEricsson X10 Mini Pro

Hyves Mobile simkaarten zijn ook compatible met in Nederland gesimlockte iPhones. Komende maanden zullen nieuwe toestellen aan het assortiment worden toegevoegd.

We verwachten dat de markt van mobiele communicatie er anders uit gaat zien. Uiteindelijk wil je niet meer bezig zijn met prijzen, bundels en of je een sms’je stuurt of een databericht. De komende maanden zal Hyves Mobile naast het gratis bellen/sms’en naar Hyves Mobile abonnees ook nieuwe diensten toevoegen. Denk hierbij aan persoonlijke alerts bij een hogere rekening, opslag en beantwoorden van sms-berichten op Hyves en locatiegebaseerde diensten. Samen met de Hyvers willen we Hyves Mobile uitbouwen als voorloper in de telecommarkt.

— Marc de Vries, CEO van Hyves